Άνοιξη στο Balocco με την πραγματική “Veloce”.

 
  Και εκεί που καθόμουν συναχωμένος, κουρασμένος αλλά πάντα χαζοχαμογελαστός και αναρωτιόμουν όπως πάντα στα διαλείμματα των ραντεβού στο ιατρείο για τις “θρησκευτικές” μου ανησυχίες έναντι καμπαναριού Αγ. Κωνσταντίνου Πειραιώς:
Γιατί δεν μου αρέσει περισσότερο το ψάρεμα…άντε ρε παιδί μου το Windsurf που ενδείκνυνται για την χώρα που ζω, Φτηνά και εύκολα να διαλέξεις ανάλογα την ένταση κόπου που θέλεις να διαθέσεις για ένα χόμπι….
κι εκεί μέσα στο σκοτάδι και δίχως φως στο βάθος του τούνελ, πάντα σε σχέση με την οδήγηση μιας κόκκινης γρήγορης πισωκίνητης και ανοιχτής Alfa Romeo …το αίμα νερό δεν γίνεται…
σε μια πανέμορφη και μεγάλη πίστα, ενώ στο παρελθόν η Exige Cup στο Ring, Μια Μ3 Ε36 στο Brno, ένα 7 στις Σέρρες, μια Cambiocorsa στα λιμανάκια, η Carrera κοντά στα 300 στις κατηφορικές τις υλικής, το S2000 στην περιφερειακή Υμηττού πριν τις κάμερες στα τούνελ… δεν με συγκίνησαν όσο οι Veloce των ομορφόπαιδων Καραχάλιου και Κακλή στας Σέρρας…
 Δυστυχώς και κρίμα… είμαι καταδικασμένος.
Στο σταυρόφιδο μιας μάρκας από το Milano και ίσως μ’αρέσει και ο Σταυρός στην Ελληνική σημαία σκέφτομαι…και δεν θέλω να βγει…κι εκεί πάνω που πάει να με πιάσει πάλι αυτό το μπερδεγούει άναρχοεθνικιστικό που σώνει και καλά πρέπει…αλλά δεν θέλω…μα κάτσε να ακούσεις…ρε αφήστε με…χτυπάει το τηλέφωνο…!
-Τίμο…γεια σου Κορίνα…
-Σίγουρα ΔΕΝ είναι για ψάρεμα… λέει η φωνούλα μέσα μου…χαίρομαι…χάνω τα πρώτα…ακούω Balocco…ταξίδι…φτάνει!
-Πότε για πόσο…άρρωστος με νεογέννητο ο καψερός.
-One day trip 8 με 8…
Όνειρο ζω μην με ξυπνάτε…κανονίζω τα ραντεβού μου…
   Ο θεός είναι Alfisti και ενώ την προηγούμενη έχει πλημμυρίσει το Milano…ξημέρωσε Ελληνικό ήλιο… 2 χρόνια πριν που είχα ξαναπετάξει εδώ…είμουν Mugello αλλά ήταν Motorbike only day κ γαμώ το φελέκι μου, στο Maranello και στη Modena έβρεχε…αλλά σήμερα????….σήμεραααα!!!
  Φυσικά και είχαμε Briefing για την νέα Giuletta MY 2016 με τον 1.6 Diesel 120hp αλλά και την νέα QV που ήταν ίδια αλλά έγινε Veloce…που τελικά δεν ήταν και τόοοοσο. Ίσως τα Dunlop Sp Sport Maxx απλά είναι λάστιχα χαμηλών επιδόσεων…όπου αντί να σου δώσουν το κάτι παραπάνω σε πρόσφυση την χάνουν λίγο πιο πριν ώστε μετά τα πρώτα 2 κλειστά εσάκια απλά πατάς γκάζι μόνο στις ευθείες…για να νιώσεις την εκρηκτική δύναμη και τις απότομες αλλαγές του TCT που σε κολλάνε πίσω και ανεβάζουν καταιγιστικά το δείκτη του κοντερ…ώσπου έρχεται η επόμενη στροφή …πατάς φρένα…δυνατά είναι…αλλά στρίβεις και γλιστράς….και πατάς γκάζι αλλά τίποτα…στην επόμενη πάω με διαφορετική προσέγγιση! Αποφασισμένος…στρίβω απότομα…πάλι τα ίδια…απλά ΔΕΝ θέλει να στρίψει το DNA της QV που πλέον είναι Veloce με μόνη διαφορά αυτό και τις στυλιστικές λεπτομέρειες οι οποίες δεν λέω …προσωπικά μου άρεσαν πολύ!
   θα ήταν ντροπή να μην οδηγήσω το νέο μοτέρ λέω…βασικά δεν με τράβηξε αυτό…αλλά το πανέμορφο κόκκινο χρώμα με φουλ εξοπλισμό…τα “καλά” Bucket και τις 8C ζάντες σε μαύρο…που μόνο για Diesel μοντέλο δεν σου έφερναν…32 κιλά ροπής είπα έχει…η Gt μου έχει 30…για να δούμε. Πραγματικά η Jtdm2 Giulietta ήταν η έκπληξη σε σχέση με την Veloce την οποία είχα ξαναδοκιμάσει στα Μέγαρα αλλά και στο δρόμο. Η ροπή της ήταν όσο έπρεπε και το νέο TCT της σαφώς πιο γρήγορο από το προηγούμενο ενώ ο συνδυασμός με το DNA σαφώς καλύτερος από της μεγάλης βενζινοκίνητης αδερφής στο περιβάλλον της πίστας του Balocco. Δεν λέω ότι ήταν πιο γρήγορη από την Veloce αλλά σου άφηνε πολύ πιο ισορροπημένη και ευχάριστη αίσθηση στις στροφές απ ότι η μεγάλη βενζινοκίνητη αδερφή στη οποία στις κλειστές στροφές απλά βαριόσουνα όση ώρα περίμενες να περάσουν οι κλειστές στροφές και να βγεις στην ευθεία με ίσιο τιμόνι για να αρχίσει να πυροβολάει τα 240 άλογα της στο δεκτικό TCT της….Σημειωτέων ότι και η μικρή “βρώμα” πάνω στα ίδια Dunlop πατούσε…Το N μόνο κακό έκανε και στα δύο αυτοκίνητα πάντως, μπέρδευε το κιβώτιο που και που… Μικρή ένσταση όπως είπε και Ιταλόφιλος που γλυκοκοιτάει Γερμανούς αλλά το αίμα νερό δεν γίνεται και πήρε QV αντί για Golf GTi.
 Γιατί δεν υπάρχει ένα Custom Mode στο DNA όπου θα μπορείς να ρυθμίσεις την διάφορες παραμέτρους ξεχωριστά και ο νοών νοείτω…
  Αφού εἰσήκουσα έμπειρο δημοσιογράφο…μην βιάζεσαι τέκνον μου…περίμενε και θα δεις το φως το αληθινό…ήρθε η ώρα…που πείνασαν οι επαγγελματίες και αποσύρθηκαν για τα 3π (Προσούτο παρμεζάνα και πάστα) και το κορίτσι με τα κάλλη της Veloce (Γκάζια-φρένα) δίχως τα πάθη της (Βάρος και χαζό DNA) βρέθηκε ζεστή, πρόθυμη και ανοιχτή μπροστά μου…
Η χάραξη Alfa Test Track του Balocco είχε ήδη αρχίζει να σχηματίζετε σε κάποιο σημείο μέσα στο κρανίο μου αλλά η προσέγγιση σε αυτήν με κάτι εντελώς νέο ήθελε λίγη δουλειά…Την σκεπαστή αδερφή την είχα δει στα Μέγαρα…είχα πάει και βόλτα ως συνοδηγός με το Μιχάλη…ο οποίος μου έδειξε τι μπορεί να κάνει…δεν την είχα οδηγήσει όμως…και ο όχι με όλα Off…. Είχε πλάκα όταν ρώτησα τους περισσότερους δημοσιογράφους και δεν ήξεραν πως να μπουν σε Race Mode….!!! Τι να το κάνεις όμως…όταν η 4C ήρθε με ζεστά τα P Zero…κουνιόταν όσο ήθελε εκείνη…νομίζω ότι μόνο για φωτογραφίες ή σε βρεγμένο μπορείς να βγεις φώτο με “ανάποδα”…
  Launch Control?  Yes please!!!  Σε πονάει η πλάτη από το χτύπημα γιατί δεν το περιμένες και ξεκινάς…η πρώτη δεν ειναι στροφή αλλά η είσοδος…παραπάνω από 90 μοίρες…καταλαβαίνει ότι έχεις να κάνει με τιμόνι Lotus Exige…σε πιο πολιτισμένη μορφή. Ναι μου αρέσει καλύτερα…δεν είναι τόσο μικρό ως βολάν…συνεπώς λιγότερο σκληρό σε σημείο να μπορείς να κάνεις τετράγωνα στο Κολωνάκι. Είμαι σίγουρος ότι αυτή η πανέμορφη μικρή ανοιχτή Alfa Romeo με ήχο απίστευτα brutal για 1740 κυβικά, σίγουρα θα έχει και τέτοιο κοινό….πολύ απλά γιατί είναι τόσο κραυγαλέα όσο μια Lambo η οποία όμως ποτέ δεν θα έστριβε διασταύρωση Σκουφά με Σίνα, με μια δίμετρη συνοδηγό…Στην Lotus δεν χωράει…E μα είναι και η Cayman στην σύγκριση….E αν η 4C είναι για να βγάζεις γκόμενες….ή Cayman είναι για τους κλαρινογαμπρούς…Θα την πάρουν όχι για την οδική της συμπεριφορά…αλλά Pull Mour…τι να πεις…;όταν ως Alfisti η Porsche είναι μια η 911.
Το γεγονός ότι μπορείς να φρενάρεις μετά την στροφή και να στρίψεις, να στρίψεις δίχως να φρενάρεις….να βγεις στην παραμπόλικα του Balocco με 180 να σου έρχεται ο τοίχος και να μην κουνάει τίποτα… ή στα “χασίματα” το πλαίσιο να είναι σαν την καμπίνα του ασανσέρ σου…σε κάνουν να θες πολύ!!! Σου δίνει με το παραπάνω όπως όλες οι Alfa άλλωστε την αίσθηση που θέλεις να πάρεις. Σε τούτη την ντίβα είναι ότι όσο μπορείς να στρίψεις το τιμόνι εκείνη θα πάει…αλλά αν είσαι μυημένος θα την τοποθετήσεις με χειρουργικές κινήσεις των χεριών σου πριν απλά με άσε λίγο πριν…και εκεί 1 μετρο πριν στρίψεις θα πατήσεις τέρμα το φρένο…θα γυρίσεις το τιμόνι…και όταν υπερβάλεις ακόμα και νομίζει ότι θα σε δαγκώσει…δεν θα το κάνει! Είναι φτιαγμένη και ρυθμισμένη έτσι και όχι ανάμεσα στην racing Lotus και την τέλεια cayman που δεν είναι ο ορισμός της Porsche επειδή στα ίδια λεφτά “πρέπει” να την τοποθετήσει ο ειδικός τύπος.
Ύστερα από μπόλικους γύρους και κανγκουριές του στερημένου νεοέλληνα βρήκα την νέα 1750 Veloce, όπως όταν ο Οδυσσέας Ελύτης έγραψε για την Alfa Romeo… δίχως όμως πίσω τους ελαιώνες…αλλά τις χιονισμένες Άλπεις.
Τέλος, η 8C με κοίταξε…την κοίταξα…στην επόμενη φορά νομίζω θα γίνει κάτι μεταξύ μας…

Φωτογραφίες ΕΔΩ!